Isnin, 14 Februari 2011

Aku Lihat atau Aku Tengok

Perempuan itu seksi. Aku sukakan kakinya yang berkilat, licin dan gebu. Kasut tumit tinggi berwarna merah pekat bak pelacur kelas atasan itu dengan berketinggian 5 inci, aku lihat sudah sama harganya dengan motor berkuasa tinggi ciptaan Itali. Teliti buatannya. Dipasangkan sekali dengan kakinya yang panjang dan gebu itu. Sangat menakjubkan. Terlecur seketika lidah aku tatkala dia membetulkan berdirinya. Otot betis dan pahanya yang menyokong seluruh badan membuatkan dadaku merancak semakin laju.

Belum lagi aku ceritakan tubuh badannya. Apabila aku palingkan kepala ku ke muka dia, Masya-Allah. Jantan ke? Mana pergi bulu kaki? Mana datangnya licin dan gebunya peha? Oh, otot itu... Otot betis dan peha itu milik lelaki. Adus! Aku tertipu. Eh, bukankah aku perempuan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan